خانما سرما خوردم گلو درد شدید دارم میمیرم چیکار کنم عناب دم کنم خوبه؟؟

۶ پاسخ

عناب خوبه من خودم میخوردم
ولی برو دکتر دارو میده زودتر خوب میشی

آره عناب خوبه، پیاز پخته خوبه. شلغم. سیب و به و انار پخته شده

برو دکتر ، اگه گلوت عفونت داره بهت انتی بیوتیک میده ،اب ولرم بخور ،اب نمک رقیق قرقره کن و قرقرهدیفن هیدرامین هم خوبه

شربت دیفن هیدرامین قرقره کن

رب انارهم عالیه،البته سوزش داره بایدتحمل کنی

اب انار بخور تا التهاب گلوت خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری