سلام خانما من سرما خوردم سوزش گلو دارم چکار کنم

۶ پاسخ

فرنی
شیر برنج
نشاسته
به پخته با هویج
سوپ مرغ تازه

البته شماهفته ات پایینه قرص نخور....
فقط شربت قر قره کن وای قورت ندی

سلام ببخشید میپرسم چون دیدم هم هفته ایم میپرسم تکون خوردن بچتون چطوره؟

شربت دیفن هیدرامین و اب گرم قاطی کن قرقره کن

آب نمک یا سرم شستشو قرقره کن
آب گرم ( تقریبا جوش) با آب لیمو و عسل بخور خیلی موثره

شربت دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری