۷ پاسخ

برای دفع پروتین چی بهت داد

منم شنبه نوبت دارم
ساعت چند نوبت داری؟

سلام گلم خوبی
سرما خورده بودی الان بهتری حالت خوبه؟؟

خیلی کم خونی داری
حتما برو دکتر قرص قوی میدن بهت بهتر میشی
تو ادرارت هم مشخص شده ی کوچولو دفع پروتیین داری

آزمایش گلوکز دادی

کم خونی دارین خیلی عزیزم

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی