۵ پاسخ

خوبه عالیه. ولی تا وقتی ک بچه نتونه از جاش بلند شه ینی قلت بزنه و...

من گهواره نسیم گرفتم

من خریدم و عالی بود تا ۱سال و ۸ماهم استفاده کردم الانم گذاشتم برای فسقلی

من گهواره برقی کنار مادر خریدم بزنی تو نت برات تمام اپشن هاشو میاره عزیزم

من خریدم ولی هنوز تجربه نکردم 😶🤭

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی