خانوما این قطر استامینوفن خوبه بدم بچم

تصویر
۵ پاسخ

درخواست میدی من پرم

پاراکید خیلی خوبه خوشمزه اس و چون غلیظه میگن موثر تره

پاراکید بهتره

پاراکید استفاده کردیم کلا خوب بود

من پاراکید گرفتم براش

سوال های مرتبط

مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی