خانما من بچم صداش از صبح گرفته استامینوفن بدم خوبه؟

۲ پاسخ

استامینفون برای درد یا تب هست

اگه بهتر نشد ببر دکتر

سرخودنده ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نویان👼🏻 مامان نویان👼🏻 ۱۱ ماهگی