یه ذره هویج تو خورشت مشکلی نداره که؟

۷ پاسخ

ن بابا بخور من تو سالادم خوردم

هویج خودش روزی ۲ تا اشکال نداره
آب هویج بده زیر سه ماه بهتره نخوری
بعد سه ماه هفته ای یه لیوان اشکال نداره

نه مشکلی نداره کی گفته ترسوندتت آب هویج تو مقدار زیاد مضره

من نمیدونستم خوردم،۲ لیوان

سعی کن خودشو نخوری

هویج کلا مشکلی نداره که🥲

فک نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری