مای بی بی سایز صفراستقاده میشه یان؟

۹ پاسخ

نه ۱ بگیر

من 5 روز اول زدم دیدم کیپه 1 زدم..گشاد بود یکم ولی بچه راحته توش دسشویی هم در نمیزنه نافشم اذیت نمیکرد

نه برای بچه نارسه .بجه شما دیگه کامله

منم صفر گرفتم. اما زیاد استفاده نشد. یک بنظرم بهتره

یک بهتره چون صفر برای بچهای تا دو کیلو نیم

برای بچه های نارس ۰ استفاده میشه

بستگی به وزن بچه داره

من یک مولفیکس گرفتم
نمیدونم صفر نداشت

برا من نشد

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری