خانما مای بی بی سایز چن میگیرید من نمیدونم سایز چن بگیرم

۱۳ پاسخ

من یک گرفتم صفر خیلی کوچیک بچه اذیت میشع

من ۱ گرفتم زده ۲ونیم تا ۵ کیلو

من هنوز صفر میبندم ،البته ۲مدل صفر هست ،سایز ۰ که تا ۳کیلوعه خوبه اونی که زده تا ۲ونیم خیلی ریزه

صفر معمولی ی بسته کافیع اگ جسته بچه کوچیکه

سایز صفر حتما بگیر
من پسرم ۳۲۰۰بود چهارتا بسته ۲۲تایی صفر بستم براش تقریبا تا ۲۰تا ۲۵روز صفر نیازشه

۱ بگیر

سلام عزیزم سایز صفر واسه بچه هایی با وزن ۲ تا ۲ و نیم خوبع،خیلی کوچیکن،سایز یک بگیر اگه از من میشنوی،سایز صفر خیلی کوچیکه بچه اذیت میشه،من اون موقع واسه دخترم هم سایز یک گرفتم

۱ بگیر سایز صفر برای بچه های نارس هست

من سایز یک گرفتم

ممنون عزیزان

من صفرمیگیرم

یه بسته صفر بگیر یه بسته سایز یک بعد دیگ میاد دستت

فعلا ی صفر بگیر با یک

سوال های مرتبط

مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی