من یک گرفتم صفر خیلی کوچیک بچه اذیت میشع
من ۱ گرفتم زده ۲ونیم تا ۵ کیلو
من هنوز صفر میبندم ،البته ۲مدل صفر هست ،سایز ۰ که تا ۳کیلوعه خوبه اونی که زده تا ۲ونیم خیلی ریزه
صفر معمولی ی بسته کافیع اگ جسته بچه کوچیکه
سایز صفر حتما بگیر
من پسرم ۳۲۰۰بود چهارتا بسته ۲۲تایی صفر بستم براش تقریبا تا ۲۰تا ۲۵روز صفر نیازشه
۱ بگیر
سلام عزیزم سایز صفر واسه بچه هایی با وزن ۲ تا ۲ و نیم خوبع،خیلی کوچیکن،سایز یک بگیر اگه از من میشنوی،سایز صفر خیلی کوچیکه بچه اذیت میشه،من اون موقع واسه دخترم هم سایز یک گرفتم
۱ بگیر سایز صفر برای بچه های نارس هست
من سایز یک گرفتم
ممنون عزیزان
من صفرمیگیرم
یه بسته صفر بگیر یه بسته سایز یک بعد دیگ میاد دستت
فعلا ی صفر بگیر با یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.