۶ پاسخ

منم خیلی سردم میشه

شنیدم میگن اگه سردت میشه جنسیت نی نی دختره
ولی بازم اینا قطعی نیست

سلام
منم بشدت سردمه
الان یک هفتس بخاری گذاشتیم
و من مدام جلوی بخاری ام

از بارداری🙃🙂

طبیعیه بخاطر هورمانست

طبیعیه همش علائم بارداریتونه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل🍭 مامان قندعسل🍭 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری