شاید تیرویید داری عزیزم ،منم اینجوری میشدم،فهمیدم تیرویید دارم،قرص میخورم،ولی الآنم زود سردم میشه،جنسیت بچم دختره
احساس سرما میگن پسره
منم خیلی سردمه😥
من پسره و خیلی زیادسرمایی شده بودم خیلی
دختره
منم اوایل خیلی سردم میشد با اینکه گرمایی بودم
احتمالا پسره
نه ربطی نداره
من اونطوری بودم الان هم احساس خفگی میکنم هم احساس سرما
منم خیلی سردمه نمیدونم دیگه
پسر هست احتمالا
سوال منم هست
منم خیلی سرمایی شدم😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.