بچه ها اینک همش سردمه ایا مشخصه ک جنسیت نینی چیه یاربطی نداره🙃

۱۲ پاسخ

شاید تیرویید داری عزیزم ،منم اینجوری میشدم،فهمیدم تیرویید دارم،قرص میخورم،ولی الآنم زود سردم میشه،جنسیت بچم دختره

احساس سرما میگن پسره

منم خیلی سردمه😥

من پسره و خیلی زیادسرمایی شده بودم خیلی

دختره

منم اوایل خیلی سردم میشد با اینکه گرمایی بودم

احتمالا پسره

نه ربطی نداره

من اونطوری بودم الان هم احساس خفگی میکنم هم احساس سرما

منم خیلی سردمه نمیدونم دیگه

پسر هست احتمالا

سوال منم هست
منم خیلی سرمایی شدم😉

سوال های مرتبط

مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۶ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان Sisi مامان Sisi هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ ۷ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا ۲ ماهگی