۵ پاسخ

ن منم میدم
مهم نیست
هر سریع یه طعم بگیر
فقط من موز نمیگیرم دیگه سیاه میشه

نه عزیزم هییییییچ مشکلی ندارهههههه

منم گندم و خرما گرفتم ولی روش زده از پایان ۸ ماهگی

فکر نکنم مشکلی داشته باشه نوشته از پایان 7 ماهگی بچه شما 7 ماهش تموم شده دیگه

گفته از پایان هفت ماهگی ینی دقیق هشت ماهگی زود دادی یکم فقط درهمین حد میدونم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی