۷ پاسخ

چرا بستری شدی؟

فک نکنم اصلا امپول ریع لازم بوده باشه

به سلامتی عزیزم من ۳۶هفته زایمان کردم

بچه کامله نترس دستگاه نمیره

من ۳۴ هفته زابمان کردم، از ۳۷ هفته میترسی؟

من ۳۷هفته۲روز زایمان کردم نترس عزیزم

انشاالله میرسی
کدوم بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🫂 مامان پسری💙🫂 هفته سی‌وهشتم بارداری