۱۳ پاسخ

دختر ی خبر از خودت بده زایمان کردی بسلامتی

امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی منم خیلی میترسیدم و یجورایی فوبیا داشتم و‌هیچ شناختی از زایمان نداشتم ولی وقتی تو موقعیتش قرار گرفتم ماما هرچی میگفت بهش گوش میدادم و لجبازی نکردم و زایمان خیلی راحتی داشتم و خاطره خوبی برام شده امیدوارم شماهم مثل من زایمان راحتی پاشته باشی اصلا به هیچی فکر نکن درداش یه لحظه ان

انشاالله بسلامتی عزیزم زایمان کنی برامنم دعاکن😍🫂

اصلا نترس توکل برخدا

مشکل خاصی داشتی عزیزم بستری کردن؟

نترس عزیزم توکلت بخدا باشه ایه الکرسی بخون

اصلا نترس بروخدابزرگه دکتراهستن بالاسرت اول خدا بعددکترا

از خدا میخوام همه چیز به خیرو خوشی واست تموم شه گلم به سلامتی نی نیتو بغل کنی

عزیزم به سلامتی؛ نترس؛ از چی میترسی؟ خدا انقدر تو رو قوی و محکم دیده که همچین نعمت و مسئولیتی و بهت داده عزیزم پس بدون خودش هم حواسش بهت هست ❤️

به سلامتی عزیزم. کدوم بیمارستان؟

😍😍😍 انشالله بسلامتی زایمان میکنی

براچی بترسی؟

بسلامتی عزیزم سزارین یا طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی