دستوپای بچم همیشه سرده ب نظرتون ایرادی داره؟

۳ پاسخ

هیچ ایرادی نداره بچه محیط خونه سرد شده و بیرون سرد شده بهش دستکش بپوشون حوله هم گرم کن بپیچ دورش

نه اشکال نداره من از دکتر پرسیدم. بچه من وقتی بازی میکنه دست و پا میزنه یخ میکنه

دختر منم دست و پاش سرده بیشتر موقع ها

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی