خانما چرا لپای بچم همیشه سرده

۵ پاسخ

هنوز نمیتونه دمای بدنشو کنترل کنه

برای منم حس میکنم سردشه پتو میکشم روش

دخترمنم همینطوره

پسر منم

من سر انگشتاش همیشه سرد

سوال های مرتبط

مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی