۶ پاسخ

سلام پاهای پسر منم همیشه سرده با دستهاش

پاهای پسر منم سرده همیشه، جوراب براش میپوشونم

پاهای پریناز منم از مچ به پایین همیشه سرده

دختر منم همش پاهاش سرده براش جوراب میپوشم

بچه ها چون خون‌رسانی شون ضعیفه همگی همینطورن

پسر منم پاهاش سرده

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی