پاهای پسرم همیشه سرده کسی میدونه دلیلش چیه؟؟

۲ پاسخ

اگه موقعی که بیدارن بازی میکنن سرد میشه ...چون دست و پا میزنن وحالت دست و پاهاشون به سمت بالا میارن خون برمیگرده گردش خون میاد پایین دست پا سرد میشه ولی اگه تو حالت خواب سرد باشه سردشونه

پسر منم
دمای دست و پای نوزاد کمی پایین تره

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی