سلام
مامانا کف پاهای پسرم سرده چرا همش؟

۲ پاسخ

چون فعلا کم خونن و تو این سن شایع س، سیستم گردش خونشون فعلا تکامل نیافته، دست و پای پسر منم یخه یخه همیشه مگر با جوراب زیر پتو باشه

پسر منم حتی با جوراب همینجوره

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی