سلام بچه ها،بی بی چک زدم منفی بود😭

تصویر
۶ پاسخ

زود زدی بزار تا چند روز تأخیر که داشتی دوباره بزن

آخه یه هاله هم نیفتاد

زوده بزارین از موعدتون بگذره بعد تست بزنین

سلام زود زدی عزیزم

فک کنم زود زدی گلم

خوب زود زدی بزار یه هفته بگذره از پریودد بعد بزن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
درانتظارنی نی✨ درانتظارنی نی✨ قصد بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان مهربان مامان مهربان هفته هفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری