نه منفی نیست مثبت میشی زود رفتی.بارداری چند روز دیگه باز برو تکرار کن
بتا 9منفی نیس مشکوکه بذار چندروز از ازمایشت بگذره دوباره تکرار کن
صبر کن خب زوده خب😑
شما صبرکن فردای موعدت برو مطمئنا بالارفته ولی مثبته عزیزم
این مثبته سه روز دیگه بی بی بزن وبرو آزمایش بده دوباره.شاید زود آزمایش دادی بتات پایینه
من بتام 8بود مشکوک بودم ولی رشد نکرد
نوشتی چهار روز مونده به موعد رفتی بتا دادی خب کارت اشتباهه باید میذاشتی بگذره ناراحتی نداره صبر کن میره بالا
بزار تاخیر بخوری بعد، الان ک معلوم نیست، بعد تقریبا یک هفته تاخیر یا پنج روز تاخیر دوباره ازمایش بده
ببین بی بی چک شما اول کمرنگ بود الان پررنگ تر شده نسبت به قبلی ۱ هفته نهایت ۵ روز گدشت از موعد باید بری بتا بدی
شما بارداری من قول میدم هر ۴۸ ساعت بتا دو برابر میشه ۵ روز از موعد گذشت برو بتا بده قول میدم کلی عددش رفته بالا
عزیزم شماا زود میری بتا میدی بعد میگی منفی خو بابا صبر کن حتی باید چند روز از موعد بگذره واقعا نمیفهمم چرا اینجوری میکنین 😐
چند روز تاخیر داری
یه بی بی چک دیگه بزن
با این بی بی چک میخاستی بتات زیاد باشه ۹ک منفیه
شاید هنوز نرسیده بزار دوهفته بگذره برو آزمایش تکراری انجام بده
چند روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.