بچه ها کسی ازینا خریده؟خوبه؟پیشنخاد میکنین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

این خیلی خوبه ضد رفلاکسه

من گرفتم

خیلی جاگیره

من خریدم ولی هنوز استفاده نکردم

هرکی گرفته راضیه.منم میخام بخرم

عااااالیه من گرفتم برای کنار تختم

من خریدم. خواهرم داشت تا بچه دوساله بود تو خونه بود این راضی بود شدید منم خریدم

ننو برای مسافرت موقعی که میخوای همه جا همراه خودت ببری جلوی چشمت باشه بچه خوبه

من خریدم از هرکی پرسیدم راضی بوده

دخترخاله من داشت برا دوتا بچه هاش ،خیلی راضیه

منم خریدم

خیلی خوبه من خواهرم داشت اولش بچه گریه می‌کرد ولی یه مدت ک بزور گذاشتیم داخلش تا عادت کرد دیگ کارمون راحت شد

این خوبه دوست من داره بچه توش بیشتر میخوابه
ولی من نمیخوام بگیرم گهواره

من ننو نمی‌پسندم معمولی گرفتم

من قصد خریدش دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وششم بارداری