سلام خانما سنو چطوره جوابش

تصویر
۳ پاسخ

عالیه انشاالله دو تا فولیکول بالغت بگیره دوقلو شی

خوبه.

سونو خوبه گلم 🤲

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
چشم‌انتظار چشم‌انتظار قصد بارداری
مامان نی نی🥲 مامان نی نی🥲 هفته پانزدهم بارداری
مامان آینده💜 مامان آینده💜 قصد بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اینده👶🏻 مامان اینده👶🏻 قصد بارداری
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وچهارم بارداری