سلام منم این ماه باشما آمپول سینال وآزادسازی زدم درخاستم قبول کن گمت نکنم منم ۴تافولی داشتم
سونوت کاملا نرمال وخوبه... دارو چی خوردی؟
با این سونو اسپرم اوکی باشه حله
اگرازاین سونو تا1ماه باردارنشی اقات مشکل داره
آزاد سازی چی هست میشه بگید؟؟؟
عالی زود آزادسازی بزن
همچیت عالیه فولیکولات و ضخامتت عالین
عالیه دارواستفاده کردی
عالیه👏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.