خانما این سنو چطوره

تصویر
۸ پاسخ

سلام منم این ماه باشما آمپول سینال وآزادسازی زدم درخاستم قبول کن گمت نکنم منم ۴تافولی داشتم

سونوت کاملا نرمال وخوبه... دارو چی خوردی؟
با این سونو اسپرم اوکی باشه حله

اگرازاین سونو تا1ماه باردارنشی اقات مشکل داره

آزاد سازی چی هست میشه بگید؟؟؟

عالی زود آزادسازی بزن

همچیت عالیه فولیکولات و ضخامتت عالین

عالیه دارو‌استفاده کردی

عالیه👏

سوال های مرتبط

🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
منصوره منصوره قصد بارداری
مامان نی نی🥲 مامان نی نی🥲 هفته پانزدهم بارداری
مامان آینده💜 مامان آینده💜 قصد بارداری
مامان آینده😊💞 مامان آینده😊💞 قصد بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری