چطوره جوابش الان اومد آزمایش اسپرم

تصویر
۹ پاسخ

ترجمه شه. کم تحرک و پرتحرک. شوهرم نوشته. غیرفعال اش هم نوشته. 40 درصد پرتحرک کافیه توی رنج اما کمی پایین هم باشه مشکلی نیست. تعداد اش نرماله. اما کمه بیشتر باشه بهتره

تصویر

نرمال مورفولوژی 25 زده انگلیسی بلدی یعنی مشکل نداره تا 4 درصد میگن قابل قبول. حجم مایع 2 میل بوده تا 1ونیم نرمال برای افزایش حجم و بهبودش مثلا چند روز فاصله برای تخلیه داشته باشه و مقوی بخوره ویتامین اینها. اما نرماله. تعدادش 21 ملیون. تا 15 ملیون نیازه برای سازمان ناباروری این رنج رو داده. اینم. خوبه. اما یه ماه دارو فرتیل اید بخوره و سلنیوم پلاس و ویتامین سی. دو برابر بهتر از این میشه. بهتره کل متحرک هاش 65 درصده. پر تحرکش 35 درصده که تا 40 درصد میگن خوبه. دارو سلنیوم پلاس یهو میشه 70 درصد پرتحرک. که میگن رو جنسیت پسر هم اثر داره. تحرک بالا. اما قطعی نیست درکل سالم و خوبه. شما شاید تنبلی یا آزاد نشدن تخمک ات بررسی کن. اگه دخول زمان زیاد باشه گرما و التهاب اسپرم و از بین میبره و مانع بارداری میشه. بهتره رابطه نرمال طبیعی باشه در زمان آزاد شدن تخمک سونو بدین فردای اقدام ببینی آزاد میکنی تخمک رو مشکل نداری. آیا

کانت بوست برای تعداد اسپرم

تصویر

موتیلیتی بوست

تصویر

اسپریژن

تصویر

تحرک پایینه،،باید اسپریژن روزی ۲ تا و روزی یکی موتیلیتی بوست مصرف کنه،،،تعداد اسپرم هم پایینه یکم اگه کانت بوست بخری عالیه،،،فقط اینا گرونن اگه مشکلی نداری بخر عالی هستن

حرکت پیشروندش کمه که یکی از عاملای اصلیه حاملگیه
فک کنم یکم عفونتم داره

اینم هست

تصویر

کی آزمایش داد جوابش چند. روز

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته دهم بارداری
متی متی قصد بارداری