خانمای کرمانی بنظرتون دکتر وفادوست خوبه؟

۴ پاسخ

من قبلا یه بار رفتم پیشش یعنی قبل بارداری کلا..
اما زیاد اخلاقشو دوست نداشتم.

تو چرا همش دکتر عوض میکنی

😂😂😂😂😂😂😂😂😂فاطمه خدا حفظت کنه از ظهر میبینم مامان جوجو خندم میگیره😂😂😂😂😂

منم یکشنبه نوبت دارم ازش

سوال های مرتبط