خانوما زردی نوزاد ۱۰ باشه اوکیه؟

۶ پاسخ

نه لب مرز

باید پزشک ببره رو نمودار

نمودار داره
بستگی به ساعت و روز آزمایش از زمان تولد داره

خودت اب اناز زیاد بخور.به گوشای بچه هم کاسنی بمال
قطره بیلی روبین هم بده

دختر منم زردی داشت رفتم متخصص آزمایش گرفتم ۹بود متخصص گفت نیاز به بستری ندارد خودم ی دستگاه اجاره کردم ی شب داخل خونه زیر دستگاه گذاشتم زردی آمد پایین.

نه باید دارو بخوره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان gol pesar مامان gol pesar ۱۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد