نظرتون درباره اسم جانا

۳ پاسخ

قشنگه،،یکی از اقوام ما دخترشو گذاشته جانا،،ماشالله الان ۳ماه است

من که خیلی دوسشش دارم

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریا ✨ مامان آریا ✨ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد