خانما سرماخوردم چیکار باید بکنم

۵ پاسخ

برو دکتر حتما

عزیزم من مث شمابودم سرماخوردم دکتر بهم دیفن هیدرامین ساده داد با استامینوفن۳۲۵ بیشترازین مجازنیس

من تازه امشب یکم سرپاشدم تنهاچیزی ک خوردم ،عسل ابلیموی تازه با ابجوش قاطی هردوساعت یبار خودمو بستم بهش با قرص جوشان ویتامین سی،،
برای ابریزش بینی شدیدیم ک داشتم فقط اسپری بینی هرنیمساعت یبار

دعا.

هیچی آب نمک قرقره کن دمنوش عناب بخوره با عسل بزار خوب دم بکشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نگار مامان مامان نگار ۶ ماهگی