خانما سرماخوردم شدید چیکار کنم 😩😩

۳ پاسخ

وای منممممپ

منم دارم میمیرم 🥲

تتها داروی مجاز استامینوفن هست و زیر نظر دکتر ۶ روز ازیترومایسین . چیزای دیگه ممنوعه . داروخانه یه شربت داره شربت مخصوص زنان باردار برای سرماخوردگی . اونو هم میتونی بخری

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد