سلام دوستان سرماخوردم شدید چکارکنم چی‌خوبه استفاده کنم

۲ پاسخ

شلغم خام یا پخته بخور
لیموشیرین
صبح ناشتا شربت ابلیمو عسل
غذاهای روغنی نخور و سوپ و عدسی بخور
شبم خوابیدنی یکم لباس بیشتر بپوش عرق کنی تا صبح

کلد ژل برای سرماخوردگی بی ضرره
ولی بازم سعی کن دارو مصرف نکنی فقط مایعات زیاد و گرم بخوری سه روزه خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده آبی 💙 مامان شاهزاده آبی 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ریان🩵 مامان ریان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری