دوستان شیاف پروژسترون برای چی‌خوبه؟

۴ پاسخ

انقباضات رحمی رو کم مبکنه و محیط رحم براب جنین امن تر و اروم تر و محکم تر میکنه

من آی وی اف کردم بهم از روز اول دادن برای حمایت از حاملگی و جنین

برای هماتوم و خونریزی و درده که از سقط جلوگیری میکنه

ضد سقط

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد