سلام دوستان شیاف پروژسترون واژیناله یا مقعدی؟

۱۱ پاسخ

من همیشه واژینال می‌زارم
تجربه بهم ثابت کرد موقعی که مقعدی میزاشتم پیشرفتی حاصل نمیشد

من مقعدی میذاشتم ولی کلا زخم شدم اسهال و دلپیچع بعد ده روز
به لطفش کولیک هم گرفتم
دیگه بیخیال مقعدی شدم الان دارم واژینال میذارم

جفتش میشه بستگی داره دکترت کدومو بگه،منکه واژینال گف بهم

من اول واژینال میزاشتم عفونت کردم
الان که مقعدی میزارم بازم عفونت کرده
نمیدونم چیکارکنم

من از ترس عفونت و دردسرهاش فقط مقعدی استفاده میکنم ..

دکتر من گفت واژینال بهتره

مقعدی عزیزم

مقعدی

منم مقعدی میزارم برا هماتوم

منکه کلا مقعدی میزارم از اولش

مقعدی هست واژینال عفونت میاره

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم🎀🤍 مامان شازده خانوم🎀🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکا🥥🧸🌙 مامان نیکا🥥🧸🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری