خانووووما شیاف پروژسترون واژیناله؟😥😥

۱۴ پاسخ

هم واژینال هم مقعدی
ولی واژینال بهتره

هرچی دکترت گفته

هم واژیناله هم مقعدی ولی مقعدی بزار واژینال گند کاری داره

دکترم ب من گفت مقعدی استفاده کنم بهتر از واژیناله چون واژینال احتمال عفونت گرفتن داره

اره واژینال هم میزارن

ولی من مقعدی میزارم

واژینال کثیف کاری میشه

اگر لکه بینی داری مقعدی

هردوش من مقعد میزنم

دکتر بمنم داده امشب میخاستتم بزارم برای اینکه جفتم پایین بود داد
اگر از مقعد بزاریم باز فشار نمیاد رومون که دسشویی بریم؟؟؟

اره..

مقعدیه

برای چی استفاده میکنی؟

باید ببینی دکترت چجوری تجویز میکنه

من مقعدی میذارم فکر نکنم واژینال باشه

مقعدم میشه استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم🎀🤍 مامان شازده خانوم🎀🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۷ ماهگی
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد