خانوما من ۳ مهر آخرین آمپول آزاد سازی زدم چند مهر تست بزنم؟

۴ پاسخ

بزار از پربودت بگزرع بعد بزن

عزیزم کامنت هاتو دیدم ماه اول اقدام امپول آزادسازی زدی؟؟ چرا دکترت گفت؟

۱۵ روز بعد

۱۴ روز بشمر روز ۱۵ تست بزن

سوال های مرتبط

مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری