۵ پاسخ

من یکماهیه ک رابطه دارم ولی دخول عمیق ندارم و اگر زیر دلت یکم درد گرفت طبیعه

من ۶ ماهه رابطه ندارم.
میترسم
چون اوایل بارداریم خونریزی داشتم و جفتم پایین بود.

نه گلم. درد نداره بستگی ب دوزیشن داره یا دخول عمیق دارین

اره دیشب رابطه داشتم یکم واژنم و اطراف رحمم درد مبکرد ولی خوب شد

نه درد که نداره حتما دخول عمیق داری

سوال های مرتبط