سلام خانوما به بچه های بالای دوسال چه مکملی میدین ؟

۲ پاسخ

ایمیونس میدادم چون دخترم ب شدت همه ش مریض بود همه ش ک میگم یعنی ۶ ماه پشت سرهم
الان دارم سانستول زینک دار میدم
تموم بشه دوباره ایمیونس میدم

فقط دکتر گفت در سال سه ماه شربت اهن بده

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری