زغالیش بگیرم خوب واسه دخترم مامانا

تصویر
۱۸ پاسخ

بنظرم کرمی قشنگه

آبی و کرم خیلی قشنگن

زغالی قشنگ نیست
کرم و ابی قشنگه

کرمی قشنگه

منم خیلی دوست دارم شلوار لی ولی اندازه پسرم پیدا نکردم آنلاین میخرید؟

اره عزیزم کرمش بنظرم لک شه دیر پاک میشه
آبی هم بد نیست

آبی قشنگه عزیزم

نخیرم ابی بخر

واسه بچه سعی کنید از رنگهای تیره استفاده نکنید

کرم خیلی خوش رنگه

کرم قشنگه

کرمی

لبوبو نگیر تا به دنیا بیاد از مد افتاده

اره،،

اره خوشگله

ابیش نازه

اره زغالی قشنگه

ابیشم قشنگه.

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۲ ماهگی
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری