۴ پاسخ

پس زود برو انشالله چیزی نیس

سلام شما برا تشکیلی قلب جنینتون چندهفتگی رفتین سونو وایا سونوی لگنی رفتین یاشکم؟

منم داشتم دکتر بهم شیاف داد اما همچنان دارم

زیاده یا نه ؟ اگر زیاد نیس بخاطر جا باز کردن رحم هست که داره بزرگ میشه
اگر زیاده برو دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری