نشتی کیسه اب چجوریه چه علائم های دیگه ای داره؟

۴ پاسخ

تنها راه مطمئن شدنش پد گذاشتنه من هر بیمارستانی رفتم گفتن پد بزار سرفه کن پاشو کاراتو بکن بعد یه ساعت چک کن اگر پد خیس بود نشتی کیسه ابه اگه خیلی کم نم بود فقط یه ذرش ترشحات طبیعیه...

یه موقع هایی میاد کم کم میاد بعد اخراش دیگ ی سر همش میریزه

سرفه کنی ازت آب بیاد خودتو بشور خشک کن دستمال بزار بعد سرفه الکی بکن چندتا اگر دیدی خیس شدی یعنی کیسه ابه

علایم خاصی نداره عین پریود میمونه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی