۴ پاسخ

منم اصلاتهوع نداشتم بخدا

اره فعلا عادیه منم بعد ۸ هفته تهوع هام شروع شد نگران نباش دیر تر برو سنو قلب

مکه بلید چه علائمی داشته باشی؟

منم هیچ علائم
جز کمردرد ندارم 🫠

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌ودوم بارداری