جواب بتا منفی🤦‍♀️

۳ پاسخ

انشالله دفعه بعدی غصه نخور

ان شاالله ماه آینده عزیزم
ولی حتما برو دکتر سونو انجام بده

عزیزممم وقتی بیبیچک مثبت نشدت چرا میری ازمایش اخه
حدقل باید ی هاله ای باشه ک بری ازمایش
الکی صدحال میزنی بخودت

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
خدایا یه نگاهی هم به ما کن😔 خدایا یه نگاهی هم به ما کن😔 قصد بارداری