۲ پاسخ

من هرازگاهی درد پریودی میگیرم! که پرسیدم از دکترم این انقباضا اسمش براکستون هیکس هست که داره رحمو اماده میکنه برای زایمان و کاملا نرماله! اما اگه منظم باشه و دردش شدید باشه باید بیمارستان بری

من دارن ولی کمه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری