سلام مامانت واکسن یک‌سالگی درد داره

۲ پاسخ

اصلا درد نداره
خیلی راحته تب هم نداره

همون لحظه گریه میکنه ولی بعدش راحت و آسوده
راحت ترین واکسن حتی استامینوفن بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی