۱۰ پاسخ

من انقدرررررر ترشح آبکی داشتم ک فک کنم کسی تو دنیا اندازع من نداش😑
توهم کیسه آب نابودم کرد تا زایمان کردم

اره آدم حس می‌کنه کیسه آبه🤦🏻

من از اول بارداری ترشح زیاد دارم

اره منم دارم ازخاب بیدارمیشم شلوارم کلاخیسه😐😐

خب تا اخر حاملگی استفاده کنم مشکلی برای بچه نداره

منم دقیقا،
شبیه دوران پریودی شبا ک میخوابم هیچ ترشحی ندارم
کافی از تخت بلند شم 😵‍💫🥴

س من تو هفته 26هستم از اول بارداری شیاف استفاده میکردم این سه ماه اخر استفاده نکنم اشکالی نداره

ارع و همش توهم کیسه آب دارم

آره طبیعی فقط زود به زود شورت عوض کن خودتو خشک کن

مزخرفه مزخرف

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۱ ماهگی