شاید به دردت بخوره💕💕💕💕💕💕

تصویر
۳ پاسخ

صب و شب نذر و دعا کردم بعد ۵ سال زندگی بچه م واسم بمونه و صحیح و سالم بدنیا بیاد اما نقص داره و باید سقط بشه😞

❤️❤️❤️

مرسی مهربون❤

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفسام 🩷💙 مامان نفسام 🩷💙 ۵ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاضل مامان فاضل ۳ سالگی