۲ پاسخ

امپرازول ..برای ریفلاکسه ..ک استفراغ نکنن..پودره رو بریز داخلش ..یه دقیقه مرتب هم بزن ..حتما حتما بزارش داخل یخچال..من صب و عصر نیم ساعت قبل شیر میدم به ماهلین ...
خوبه

امپرازوال هست عزیزم
پودر رو بریز داخل قوطی طبق دستور بده بخوره تاثیرش واسه مهوا خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی