رابطه تو پریودی خوبه یان؟

۷ پاسخ

نه اصلا هم گناهه
هم کلی ضرر داره

نه کلی عوارض داره هم برای خودت هم همسرت

نه اصلا و ابدا ممکنه سرطان رحم بگیری

عفونت و بیماری وحشتناک میگیری بعد آرزو میشه براتون رابطه جنسی

نه.

نه اصلا

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
Zahra Zahra قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری