۳ پاسخ

من با متفورمین کنترل میکنم. روزی ۲تا

باید ناشتات زیر 92 و یساعته و دوساعته زیر 140 باشن..
و بنظرم اگه با رژیم کنترل نشه دیگه باید انسولین بزنی

من ناشتا 101بود دوساعت بعد102 انسولین داد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی