نهار دخترم قربونش برم

تصویر
۹ پاسخ

نوش جون نی نی تو دلیت چیه گلم😍😍

ومنم دختردوسال نیم پسرمم تویازده ماه شکرخدادخترساکت اروم باادب اذیت نمیکنه امادرعوض پسردیونم میکن

ماشاالله لاحول ولاقوه خدا حفظش کنه عزیزم 🥹😍 برای منم دعا کن نی نی سالم باشه آمینو جوابش خوب بشه

خدا دو بچه هاتو حفظ کنه 😍😍😍😍خدا قوت

نوش جونش

پشت سرشووو نگااااااا🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😍

الهیییی

همشو میخوره؟

وای با این نینی بازم بارداری🥲🥲منم دخترم 3سالشع پدرمو دراورده

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد